Så häftigt! Att se hur många som lyssnar!
Förra veckan var jag hos Storytel i Norstedtshuset/Riddarholmen för att få en första introduktion i ett nytt verktyg för oss författare. Måste säga att det är över förväntan och så himla bra.
Varför? Jo, för att jag bland annat kan se i realtid hur många som lyssnar på mina böcker.

I nog med det. Jag kan dessutom se var någonstans i världen ni sitter och lyssnar.

Och vilka böcker som ni sparar ner i er bokhylla.

Nu gäller det att fokusera på skrivandet. Kan berätta att det är lite svårt eftersom det är så roligt att kika in i Storytels verktyg. Men snälla, fortsätt att lyssna, så ska jag fortsätta att kika in då och de för att se vad ni lyssnar på! Och, stort tack för att ni lyssnar!
//Barbara


















